monMenu.fr  Index du Forum monMenu.fr
Planifier et équilibrer vos repas avec nos Producteurs locaux
 
 FAQFAQ   RechercherRechercher   Liste des MembresListe des Membres   Groupes d'utilisateursGroupes d'utilisateurs   S'enregistrerS'enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

Han snakket med spillere som fikk lignende skader, og de sa

 
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    monMenu.fr Index du Forum -> F.A.Q
Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant  
Auteur Message




Inscrit le: 06 Juin 1970
Messages: 12920
Localisation: Wildengraben

MessagePosté le: Mar Juin 15, 2021 11:48 pm    Sujet du message: Han snakket med spillere som fikk lignende skader, og de sa Répondre en citant

Han snakket med spillere som fikk lignende skader, og de sa det samme. Gå hardt. 'Jeg hadde et Argentina Drakt traume. Jeg snakket med forskjellige mennesker, som Danny Welbeck, han sms'er meg. Også, Djibril Cisse, og jeg spurte' Det er traumatisk, vi vet, men hva er neste trinn? ' Newcastle United-vingen Allan Saint-Maximin tiltrekker seg en rivaliserende Premier League-interesse. The Sun sier Everton-manager Carlo Ancelotti hadde Saint-Maximin sett på da Newcastle beseiret West Bromwich Albion 3-2 for å nå kvartfinalen i FA Cup. . Saint-Maximin kom først til St James Park i fjor sommer og signerte fra den franske klubben Aston Villa Drakt Nice på en seksårskontrakt. Newcastle brukte £ 16,5 millioner på å få ham inn - med potensielle tillegg verdt ytterligere £ 3,5 millioner - men håper å beordre minst £ 30 millioner fra et salg. Everton kan møte konkurranse fra Crystal Palace om Saint-Maximin da London-klubben ser etter en erstatning for Wilfried Zaha. Everton-forsvarer Michael Keane er full av ros for Andre Gomes etter at han spilte tilbake. Gomes kom tilbake i Evertons sammenstøt med Arsenal 23. februar og spilte de siste 30 minuttene av kampen på Emirates Stadium. . Han kom tilbake til førstelagets handling bare tre og en halv måned etter at han fikk en ankelbrudd. Everton-forsvarer Michael Keane sier at ingen er i tvil om formen til Jordan Pickford. England nr. 1 har vært under økt kontroll så langt denne sesongen etter en Newcastle United Drakt rekke opplevde feil under Blues-åpningskampene.. Marcelino Jalkapallo Pelipaidat Lapsille LloydBedg DemetriaA fotballdrakter på nett MayaEldre NoraCosgr Jalkapallo Pelipaidat IPIConsta
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Visiter le site web de l'utilisateur
Montrer les messages depuis:   
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    monMenu.fr Index du Forum -> F.A.Q Toutes les heures sont au format GMT
Page 1 sur 1

 
Sauter vers:  
Vous ne pouvez pas poster de nouveaux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas éditer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas supprimer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas voter dans les sondages de ce forum


Powered by phpBB 2.0.23+repack-4 (Debian) © 2001, 2005 phpBB Group
Traduction par : phpBB-fr.com