Inscrit le: 06 Juin 1970 Messages: 12947 Localisation: Wildengraben
|
Posté le: Ven Juin 04, 2021 10:00 pm Sujet du message: Sist Fulham gikk ned, det som skremte meg med spillergruppen |
|
|
Sist Fulham gikk ned, det som skremte meg med spillergruppen var at det ikke så ut til å være mye kamp eller Tottenham Hotspur Drakt sult. Jeg tror Scott Parker har fullstendig endret mentaliteten til den fotballklubben. Han innpodet en vinnende mentalitet, en vane med å kunne sprette tilbake, ha sterke karakterer. Og det jeg likte med lørdag var at han ga sjansen til flertallet av spillerne som fikk dem forfremmet til å satse påstanden deres, noe som ikke skjedde tidligere. Guttene som fikk dem opp for et par år siden, de var begrenset til benken på grunn av de nye signeringene. Det så ikke ut til å være en balanse i rekrutteringen, men det har endret seg denne gangen. Argentina Drakt . Scott var perfekt på pressekonferansen etter kampen da han sa at alle må være rolige. Han sa Fulham kommer til å tape flere kamper enn vi vinner på dette nivået, men de har mer enn nok til å holde seg i ligaen, og jeg tror det var det perfekte svaret. Jeg er helt enig med Scott. Han må bare holde mentaliteten rett på treningsfeltet, sørge for at den fremdeles er positiv hver gang selv etter et nederlag. Så så lenge de kjemper og skrap for alt, og når de taper en kamp mot topplagene, ser de frem til den neste. . Det er alltid viktig Bayern Munchen Drakt i den første sesongen å slå lagene som skal være i og rundt deg. Og uten å være respektløs overfor Fulham, tror jeg ikke de kommer til å være i og rundt Arsenal. Så vinn disse kampene rundt deg, og hvis du kaster det rare poenget mot topp seks, er det alltid en bonus.. FletaWolf Maglie Da Russia JedOrplgk MohammedT Nuova Maglia Milan Francisrs JeroldMak Billige Fodboldtrøjer OtiliaDar |
|