|
monMenu.fr Planifier et équilibrer vos repas avec nos Producteurs locaux
|
Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant |
Auteur |
Message |
Inscrit le: 06 Juin 1970 Messages: 12950 Localisation: Wildengraben
|
Posté le: Ven Juin 18, 2021 3:10 am Sujet du message: Men Gray har blitt en perifer figur under Brendan Brasil Dra |
|
|
Men Gray har blitt en perifer figur under Brendan Brasil Drakt Rodgers og har ennå ikke vist seg i ligaen denne sesongen. Engelskmannen spilte over 30 Premier League-opptredener i tre strake sesonger for Leicester. Den spennende vingen spilte 41 seriekamper i sin første hele sesong med Blues-førstelaget. Matt Piper har rådet Demarai Gray til å søke et trekk vekk fra Leicester for å utvikle 'uke inn og uke ut'. Men Amoroso er ikke overbevist av den tidligere AC Milan-spissen, og sier: 'Opp- og nedturer. Tyrkia Drakt . Jeg vet ikke om jeg fortsatt vil satse på ham. ' På spørsmål om den 22 år gamle potensielle utgangen la Amoroso til: 'Jeg vet ikke om han kommer til å gjøre det bra i utlandet, men jeg tror ja. Fans vil også tilpasse seg fordi det er han som ba om å bli solgt.' I tillegg til å signere Franck Ribery og Kevin Prince-Boateng, la la Viola gjennom seg unge talenter som Federico Chiesa og Nikola Milenkovic. Det har vært en lang vei tilbake for Fiorentina, men med den amerikanske milliardæren Rocco Commisso ved roret ser det opp til klubben. . Den tidligere Fiorentina-midtbanespilleren Christian Amoroso har advart klubben ikke må selge toppspillere hvis de igjen vil bli en styrke i italiensk fotball. Lautaro Martinez har blitt knyttet til et overgang til Barca, men Amoroso sier at han 'håper han blir' hos Inter. Amoroso spurte om muligheten for å bli med i Serie A, og la til: 'Det virker rart Tyskland Drakt for meg, men etter at Ronaldo aldri skal si aldri.. GudrunMar voetbalshirts KeishaCas GarryChec fotbollströja barn eget tryck ArethaShe MelodeeKo camisetas de futbol GudrunWhi |
|
|
|
|
|
Vous ne pouvez pas poster de nouveaux sujets dans ce forum Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum Vous ne pouvez pas éditer vos messages dans ce forum Vous ne pouvez pas supprimer vos messages dans ce forum Vous ne pouvez pas voter dans les sondages de ce forum
|