Inscrit le: 06 Juin 1970 Messages: 12947 Localisation: Wildengraben
|
Posté le: Sam Mai 29, 2021 12:46 pm Sujet du message: Dowell har hatt fire staver i mesterskapet med Nottingham Fo |
|
|
Dowell har hatt fire staver i mesterskapet med Nottingham Forest, Sheffield United, Derby og Wigan. Midtbanespilleren kom gjennom Toffees-akademiet og kom til klubben i en alder av syv, men spilte bare fem førstelagsopptredener da han ble sendt ut på flere Roma Drakt forskjellige lån. Everton har solgt Dowell til Norwich mot et uopplyst gebyr når de begynner sommeroppryddingen før neste sesong. Brighton-manager Graham Potter sa: 'Flyttingen har fungert bra for Anthony, og jeg vil ønske ham lykke til resten av sesongen og for fremtiden. 28-åringen sa til klubbens nettsted: 'Jeg er glad for å fortsette eventyret med Fulham i tre år Spania Drakt til. . Jeg er veldig spent på resten av denne sesongen, og forhåpentligvis kan vi oppnå vårt mål om å bli forfremmet til Premier League. Den franske kantspileren flyttet til Craven Cottage på utlån i juli i fjor og har scoret tre mål for klubben i mesterskapet denne sesongen. Etter å ha tilbrakt fire år på Vicarage Road, har Doucoure signert en fireårskontrakt med Toffees. Den 27 år gamle midtbanespilleren blir med James Rodriguez og Allan som nye tilskudd i Carlo Ancelottis tropp denne uken. . Everton har signert Abdoulaye Doucoure fra Watford i en avtale som angivelig er verdt £ 20 millioner pluss tillegg. Villarreal har jaget Alcacer i noen tid, og hans spanske lagkamerater Raul Albiol og Santi Cazorla har overtalte ham til å bli Monaco Drakt med i klubben. 26-åringen kan debutere for Javier Callejas side i søndagens kamp med Osasuna på Estadio de la Ceramica.. GretchenS Køb Fodboldtrøjer JanessaDd VedaQuint maglie calcio a poco prezzo MabelSimo ColeBassl billige fotballdrakter LincolnMa |
|